Lite uppdateringar på hemsidan

Jag trodde att jag skulle ha skickat tillbaka manuset men det har varit lite för mycket att göra de senaste dagarna och jag har inte riktigt orkat. Egentligen är allt i princip klart, det är bara en liten anmärkning från redaktör Åsa som jag känner att jag behöver fundera igenom hur jag ska hantera. Det kommer inte att ändras så mycket i texten, det är bara ett råd av typen ”fundera på om du inte borde förstärka XXX i texten genom att någon gång låta karaktärerna YYY”.

Jag är annars rätt bortskämd med att 95 % av anmärkningarna är på en rent löjlig nivå. Punkt, inte punkt, nytt stycke, stryk en upprepning …

Den senaste veckan har jag fått några spontana förfrågningar att komma och prata, alltid lika kul. Jag har också fått ett förslag om ett samarbete i ett projekt som nog kan bli riktigt roligt. Jag vet inte om det blir något och ännu mindre vad det i så fall kan bli, jag ber att få återkomma.

Efter en av de stressigaste dagarna på mycket länge orkade jag helt enkelt inte ta tag i texten ikväll. (Stressig dag i betydelsen att jag konstant låg efter i tidsschemat och var tvungen att förflytta mig i en motvillig geografi för att förgäves försöka hinna ikapp) Istället har jag ägnat en stund åt att uppdatera hemsidan. Jag har

  • Utökat visningen av kommande aktiviteter
  • Skrivit om fliken som handlar om mina böcker och lagt till den fjärde boken
  • Lagt till några frågor och svar om mig själv under fliken med samma namn

Slutligen gläder det mig att första tryckningen av Ett fjärran krig i pocket snart är slut och att ljudböckerna går varma på Storytel.

Annars har inget särskilt hänt.

2 thoughts on “Lite uppdateringar på hemsidan

Kommentera

